Από το 2017, όλα τα καινούργια αυτοκίνητα στην Ευρωπαϊκή Ένωση θα πρέπει
να διαθέτουν το
σύστημα eCall, το οποίοθα καλεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος.
Το eCall περιλαμβάνει έναν πομποδέκτη κινητής τηλεφωνίας που ενεργοποιείται κατά τη σύγκρουση και μεταδίδει το στίγμα του οχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Έκτακτης Ανάγκης, το οποίο λειτουργεί πανευρωπαϊκά στον αριθμό 112.
Εκτός από τη θέση του οχήματος, η συσκευή μεταδίδει τον τύπο του οχήματος, τον αριθμό πλαισίου, ακόμα και την κατεύθυνση κίνησης την ώρα του ατυχήματος.
Η ενεργοποίηση του eCall θα γίνεται ταυτόχρονα με το άνοιγμα των αερόσακων, υπάρχει όμως και η δυνατότητα χειροκίνητης ενεργοποίησης με ειδικό κουμπί.
Σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωκοινοβουλίου, το eCall θα μπορούσε να σώζει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο.
Στα παλαιότερα οχήματα θα είναι δυνατή η εγκατάσταση του eCall εκ των υστέρων.
Το eCall προγραμματιζόταν αρχικά να γίνει υποχρεωτικό στην ΕΕ έως το 2014, ωστόσο το μέτρο αναβλήθηκε αρκετές φορές. Έπειτα από τις τελευταίες διαπραγματεύσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η τελική ημερομηνία που ανακοινώθηκε είναι η 1η Οκτωβρίου του 2017.
Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, η Ελλάδα είναι ήδη εταίρος στο πιλοτικό πρόγραμμα HeERO που προωθεί την εφαρμογή του eCall σε ολόκληρη την Ευρώπη.
πηγη: in.gr
σύστημα eCall, το οποίοθα καλεί αυτόματα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης σε περίπτωση σοβαρού ατυχήματος.
Το eCall περιλαμβάνει έναν πομποδέκτη κινητής τηλεφωνίας που ενεργοποιείται κατά τη σύγκρουση και μεταδίδει το στίγμα του οχήματος στο Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Έκτακτης Ανάγκης, το οποίο λειτουργεί πανευρωπαϊκά στον αριθμό 112.
Εκτός από τη θέση του οχήματος, η συσκευή μεταδίδει τον τύπο του οχήματος, τον αριθμό πλαισίου, ακόμα και την κατεύθυνση κίνησης την ώρα του ατυχήματος.
Η ενεργοποίηση του eCall θα γίνεται ταυτόχρονα με το άνοιγμα των αερόσακων, υπάρχει όμως και η δυνατότητα χειροκίνητης ενεργοποίησης με ειδικό κουμπί.
Σύμφωνα με στοιχεία του Ευρωκοινοβουλίου, το eCall θα μπορούσε να σώζει πάνω από 2.500 ζωές το χρόνο.
Στα παλαιότερα οχήματα θα είναι δυνατή η εγκατάσταση του eCall εκ των υστέρων.
Το eCall προγραμματιζόταν αρχικά να γίνει υποχρεωτικό στην ΕΕ έως το 2014, ωστόσο το μέτρο αναβλήθηκε αρκετές φορές. Έπειτα από τις τελευταίες διαπραγματεύσεις στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η τελική ημερομηνία που ανακοινώθηκε είναι η 1η Οκτωβρίου του 2017.
Όπως δήλωσε ο υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος, η Ελλάδα είναι ήδη εταίρος στο πιλοτικό πρόγραμμα HeERO που προωθεί την εφαρμογή του eCall σε ολόκληρη την Ευρώπη.
πηγη: in.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου